Monday, October 18, 2010

Salam dari Pengerusi KECERGAS-

Salam Dari Pengerusi KECERGAS,

Sebagai Pengerusi, saya perlu mempelopori bahawa dengan izin Allah, kesihatan dan kecergasan boleh dicapai dengan cara riadah berkala secara sederhana dan makan juga secara sederhana. Dengan cara ini kita dapat menikmati kehidupan yang sihat dan sejahtera di hari tua.

Sebagai menyahut cabaran semperna umur saya ke 56 pada 10.10.10 yang lepas, saya berlari sejauh 10 km diwaktu petang untuk menyertai  "Word Festival of Races" dan pada waktu paginya saya berlari sejauh 9.79km. Pada larian petang kalori dapat dibakar 454 kcal dan manakala larian paginya 528 kcal dapat dibakar.

Laluan larian saya boleh dilihat melalui link dibawah.





World Festival of Races- by ramlimatnor at Garmin Connect - Details

Selamat Sejahtera dari

Ramli Bin Mat Nor
Pengerusi KECERGAS

No comments:

Post a Comment